Se celebrarà el diumenge dia 24 de novembre, amb sortida a les 10 hores des del passeig principal de l’Anella Mediterrània de Camp Clar.  Les inscripcions, que ja es van iniciar l’1 de setembre, romandran obertes fins al dissabte, 23 de novembre, a les 20 hores. 

Els patrocinadors d’aquesta edició són: CaixaBank i Repsol. La cursa també compta amb la col·laboració de diversitat d’empreses i entitats i també, com a peça clau de l’organització, cal destacar el paper dels més de 300 voluntaris. La consellera d’Esports, Maria José López a explicat les novetats per l’edició d’enguany.

El circuit de Mitja Marató homologat oficialment per la Federació Catalana d’Atletisme, transcorrerà en paral·lel amb la cursa de 10k fins al km 4, situat a Ramon i Cajal a l’altura de Parc Central. La resta de circuit com ja és habitual passarà pel centre de la ciutat i façana marítima per tornar a Meta, situada a l’Anella Mediterrània, on se centralitzaran tots els serveis. Hi haura busos llençadora de l’EMT pels participants des de la Plaça Imperial, amb sortides a les 8.00h. i a les 8.45h

El gerent del Patronat d’esports, Ramón Cuadrat, parla de l’important volum d’atletes que hi participaran, molts del territori, i del valor que té haver-se mantingut durant 28 anys amb la competencia que es dóna en proves d’aquest tipus.

La Mitja va neixer L’any 1992, recollint la demanda d’un grup d’atletes de la ciutat. El Patronat Municipal d’Esports de Tarragona va organitzar la primera edició de la Mitja Marató amb poc més de 400 participants.