L’Associació de Músics de Tarragona organitza el concert que serà aquest dissabte a les 19:00 a la Capsa de Música.
En el tribut hi participaran quatre formacions de la ciutat. Són Onniria, 2UT, The Eightballs i Frank O’Lee Sons.
També hi prendran part diversos músics i cantants convidats. Durant l’actuació, sonaran algunes de les cançons més destacades de la música negra dels anys 60 i 70 del segle passat. Els grups interpretaran temes d’artistes com Marvin Gaye, Otis Redding, Aretha Franklin, Curtis Mayfield o Sam Cooke. El final de festa el posarà l’aMt All Stars, una formació creada especialment per al concert.
Sara Alija, una de les organitzadores del concert, n’ha parlat en una entrevista al ‘Fans de Tarragona’ de Tarragona Ràdio.
Ja fa anys que l’Associació de Músics de Tarragona commemora el Dia de la Música amb un concert tribut.
Entre els més destacats hi ha el tribut als Beatles, Bruce Springsteen, el festival de Woodstock, Pink Floyd, Madonna o els anys de la Movida, entre d’altres.
L’entrada pel concert d’aquest dissabte és lliure per a tots els assistents.
Tarragona se suma al Dia de la Música amb un concert tribut a la música soul