#MunicipalsTGN19: Josep Fèlix Ballesteros adverteix d’un possible pacte d’En Comú Podem, Esquerra Republicana i la CUP. L’alcaldable del PSC ha manifestat que vol governar en solitari, però que si no pot ho faria amb acords puntuals i variables amb la resta de partits menys amb la CUP i VOX.

La candidatura socialista continua apostant per la connexió dels barris amb el centre, acabar amb el pla d’equipaments i per canviar l’enllumenat i fer possible el projecte de bus gratuït. A més, L’alcaldable ha anunciat que, si pot, el Centre de la Dona de Torreforta portarà el nom d’Ana Santos.

Ballesteros reivindica el diàleg com a única viar per avançar en la convivència però avisa de que amb l’extrema dreta i amb la CUP no no poden pactar.

L’alcaldable socialista tarragoní ha posat d’exemple el mar com a element que uneix cultures i ponts d’entesa. Ha explicat que gràcies al diàleg s’han pogut fer grans projectes com els Jocs del Mediterrani. Ballesteros ha posat com a exemple el projecte consensuat en matèria ferroviària i el túnel de l’illa de l’A-27.

Aquest dissabte, l’alcaldable ha rebut el suport de la sots secretària general del PSOE i portaveu socialista al Congrés, Adriana Lastra, i aquest diumenge, de l’Eurodiputat del PSC i candidat a les eleccions europees, Javi López, en l’acte central de campanya celebrat a Bonavista.