Enguany, amb el motiu del 40è aniversari del Ball de Diables de Tarragona, s’estrenen els nous vestits de l’agrupació. Repsol ha estat el col·laborador principal per fer possible aquesta estrena i poder celebrar els actes que commemoraran tots aquests anys del Ball al seguici popular de la ciutat.

El Ball de Diables de Tarragona compleix 40 anys i els diables infantils en fan 25. Per aquest motiu, han programat una agenda plena d’activitats perquè Tarragona també formi part d’aquest aniversari juntament amb l’entitat del seguici popular.

Repsol ha estat el principal patrocinador dels actes que es duran a terme aquest mes de setembre. El complex industrial també està d’aniversari perquè fa 25 anys que van començar a col·laborar en les festes de Santa Tecla. Amb la inauguració dels vestits del ball de diables infantil celebren l’inici de la vinculació amb la cultura popular de la ciutat, al 1998.

Segons el president del Ball de Diables, Daniel Montero, no les tenia totes sobre la rebuda de la ciutat en el moment d’iniciar un degoteig per finançar els vestits, però admet que ha estat un èxit i tot això «retornarà a la ciutat».

Des del 9 de setembre fins l’últim dia de festes hi haurà espectacles, vermuts i activitats, entre d’altres. Tots perquè la ciutat gaudeixi de la mateixa manera aquesta celebració.