El jove que va arrencar els ulls a un vigilant de seguretat de l’hotel El Dorado de Cambrils ha estat condemnat a una pena de 8 anys d’internament. Els fets van tenir lloc la nit del 5 al 6 de juliol del 2021.
El noi, que aleshores tenia 17 anys, va patir un brot psicòtic i va atacar brutalment el treballador de l’hotel, que va ingressar a l’hospital en estat molt greu. El jove va haver de ser sedat durant la detenció per part dels Mossos.
La fiscalia demanava inicialment una pena de 10 anys d’internament. Finalment les parts, però, després d’un període de negociacions, han arribat a un acord de conformitat en la compareixença celebrada aquest dimecres al Jutjat de Menors, segons han confirmat a l’ACN fonts judicials. La sentència és ferma.
Més notícies:
- L’economia blava segueix en ascens
- Els restauradors tarragonins celebren que Tarragona sigui sortida del Tour de França
- Tarragona se suma per primera vegada al Dia Mundial de les malalties minoritàries
- La FIRST LEGO League Tarragona-Reus reunirà prop de 360 joves per resoldre un repte sobre els oceans i els fons marins
- L’Oficat TGN ofereix nous cursos de català