Després que la temporada anterior l’equip aconseguís l’Ascens a la LEB, l’Ibersol CBT es marca el repte d’intentar competir al màxim nivell i intentar mantenir la mínima categoria que la ciutat es mereix. És per això que el club considera que tots plegats hem de fer pinya per assolir els objectius, uns objectius que s’intentaran assolir amb (com sempre) gent de la casa que s’identifiqui amb els valors de la ciutat i el club.

La campanya vol involucrar a tot el club, no només el primer equip masculí com és l’Ibersol CBT sinó també el Volvo Diselauto Tarraco CBT (femení) i tots els equips de la base que són essencials per al funcionament del club, tot junts hem de fer pinya. “Volem que la ciutat de Tarragona ens acompanyi en aquesta nova temporada fent pinya amb nosaltres per poder oferir el millor bàsquet de la província amb les millors condicions, i el millor còctel és anar acompanyats de la nostra ciutat i la gent que sent i viu el club”, declarava Núria Grados presidenta del club.

Tots aquells que es vulguin fer socis del CBT podran obtenir una samarreta del primer equip si tramiten l’alta abans del 15 de juliol i es mantenen els preus de la temporada passada. Des de 70 € els aficionats del bàsquet a Tarragona podran gaudir de la LEB Plata al Pavelló del Serrallo i les persones jubilades ho podran fer des de la meitat mentre que els menors de quinze anys podran fer-se socis per 15 €.