El president del CV Sant Pere i Sant Pau qualifica la temporada de l’equip d’espectacular.
Alfonso Periañez, diu que mantenir la categoria a la Superlliga té molt de mèrit per un equip que ha fet una molt bona temporada. Els tarragonins jugaran aquest dissabte la darrera jornada sense res en joc.
La derrota del passat cap de setmana a Gran Canaria amb la derrota de l’Emeve Lugo a casa va donar la permanència als jugadors de Vlado Stevovski que amb sis punts d’avantatge quan només queda una jornada en joc és una diferència insalvable.
Satisfacció al club que després de moltes temporades sense estar a l’elit del voleibol veuen com ara han aconseguit mantenir la categoria que era el gran objectiu de la temporada, com reconeix el president del club, Alfonso Periañez en una entrevista al TGN Esports de Tarragona Ràdio.
Periañez, diu que ara sense res en joc el partit de dissabte en horari unificat ha de ser una festa i un reconeixement a jugadors i tècnic que han fet una gran temporada.
El president del CV Sant Pere i Sant Pau, no amaga que un cop aconseguit el primer objectiu a nivell de club, ara se centren en el segon que és buscar l’ascens a divisió nacional del sénior femení.