Altafulla escalfa motors de cara a una nova edició de les Jornades Gastronòmiques.

Per cinquè any, la localitat veïna aposta per aquesta iniciativa que proposa menús de tot tipus protagonitzats pels productes locals i maridats amb vins de la DO Tarragona.

Aquest divendres, al passeig marítim, a la plaça Consulat de Mar, tindrà lloc un acte promocional de les Jornades. Consistirà en una degustació dels menús i dels vins i cava, a un euro el tast. Es farà d’11 del matí a 14.30h i hi haurà música en directe i es repartirà marxandatge entre els assistents.

La iniciativa es desenvoluparà del 9 al 25 de maig en 11 restaurants situats al centre urbà i a la part de mar. L’esdeveniment gastronòmic, que es consolida, aposta enguany per un nou disseny. Segons la tradició, Altafulla és poble de bruixes i això es plasma a la renovada imatge de les Jornades.

Els menús tindran uns preus que oscil·laran entre els 17 i els 25 euros i es podran consultar en uns llibretons que recullen tota la informació, també la localització dels establiments.

Els onze restaurants són La Trattoria, Bruixes de Burriac, Costa Daurada, Faristol, La Torreta, Les Bruixes, Oreneta, Voramar, Cal Vitali, Tapacadabra, La Violeta i Ballesté. Cal destacar que aquests onze establiments es reparteixen entre el Barri Marítim, la Vila Closa i la Ronda d’Altafulla. Per cada menú gastronòmic, el comensal s’emportarà una segona ampolla de vi que hagi escollit, com a regal, i participarà en un sorteig de mobles de jardí, sopars i estances d’hotel a Altafulla.