El mes de gener, després de les festes de Nadal, són molts els usuaris que aprofiten per tornar al gimnàs o donar-s’hi d’alta. Els centres esportius de la ciutat també aprofiten per fer campanyes de captació i fidelitzar els seus clients.

Segons ha assegurat a Tarragona Ràdio el gerent del complex esportiu Royal Tarraco, Gerard Monguió, els mesos de gener i febrer, és l’època de més captació de nous clients, juntament amb les setmanes de després de Santa Tecla. Monguió considera que el repte dels centres esportius és aconseguir que aquests nous usuaris es fidelitzin i estableixin l’esport i l’activitat física com un hàbit diari.

Monguió també ha explicat que cada vegada la gent és més conscient que l’activitat física és salut, i es dirigeixen als centres esportius buscant salut física, però també emocional. Ha remarcat que el seu objectiu és que els clients surtin del centre més contents del que havien entrat.

Sobre el perfil de client que comença a principis d’any, Monguió ha apuntat que no n’hi ha un d’específic, però que cada vegada tenen més usuaris universitaris. En general, ha apuntat que els homes solen preferir fer activitats a sala, mentre que les dones són més partidàries de classes dirigides. En el cas de la gent gran, l’espai preferit és la piscina, amb l’aquagym com a activitat estrella.