Aposten per Tarragona com a seu permanent del Madison Beach Volley tour.
Amb el celebrat aquest passat cap de setmana ja han estat 5 els anys seguits en que ha passat per casa nostra aquest circuit d’ àmbit estatal.
La consellera d’ esports de l’ ajuntament Elisa Vedrina ha explicat que l’ aposta de la ciutat a de ser d’ esdeveniments com el del passat cap de setmana .
Recorda la projecció externa de l’ esdeveniment esportiu i felicita als guanyadores de la prova a Tarragona
La prova cal recordar que es va inaugurar fa sis anys i es fa durant els mesos d’ estiu.
Excepte en el primer , a la restà de posteriors edicions,la platja de la Arrebassada s’ ha convertit en protagonista.
Enguany vivint la tercera jornada de les 6 en que consta el Madison Beach Vòlei .
Luis Garcia el responsable de l’ empresa organitzadora parla de l’ estreta relació que tenen amb Tarragona
Repsol ha acompanyat l’ esdeveniment amb el seu suport al llarg dels darrers 3 anys.
Josep Francesc Font director del complex a Tarragona diu que enguany s’ havien les dates de celebració i es feia a les portes dels jocs i en el mateix recinte on es farà el Volei platja
s’ han superat el registre d’ equips de les anteriors seus i es calcula que han passat 6000 espectadors al llarg dels 4 dies en que s’ ha fet el Madisson