Arga Sentís pensa que convocar una consulta ara per decidir sobre BCNWorld és una burla. La portaveu d’ICV-EUiA a l’ajuntament de Tarragona considera que és una estratègia per dissimular la incomoditat que comporta el projecte i per contentar la CUP.

En una entrevista a Tarragona Ràdio, Sentís s’ha mostrat a favor de fer consultes però quan toca, al principi de tots els processos.

Lamenta que després de tot el recorregut es vulguin posar urnes per desencallar projectes que generen controvèrsia. Aquesta és l’opinió de Sentís, més allà d’entrar a valorar si seria millor una consulta al territori o al conjunt de Catalunya.

La portaveu municipal ha analitzat, d’altra banda, el pacte de govern municipal subscrit entre PSC, PP i UDC.

Considera que és un fracàs de totes les forces d’esquerres de l’ajuntament de Tarragona incapaces d’haver establert aliances.

Sentís explica que s’hauria d’haver fet valdre la majoria progressista al consistori tarragoní.

Pensa que l’actual acord de govern entre socialistes, populars i democratacristians és difícil d’explicar i va en contra l’interès de la ciutat.