Una vintena de botigues tarragonines participen en una campanya de sensibilització amb el càncer de mama. L’Associació de Comerciants de la Via T i l’Associació catalana contra el Càncer s’han unit per recaptar fons per la investigació d’aquesta malaltia.
La col·laboració ha arrencat ja aquest dilluns i s’allargarà fins el dijous 18 d’octubre. Durant aquest dies les botigues que participen exposaran 20 quadres. La pintora de les obres, Rosalía Soler constata com aquesta disciplina l’ha ajudat a superar la leucèmia que l’ha afectat. Soler ha explicat que contribueix amb les peces de la col·lecció Il·lusió, que reflecteixen el procés, les ganes i l’esperança que es necessita per superar la malaltia.
La campanya clourà dissabte 20 d’octubre amb un sopar al cafè La Cantonada amb plats variats maridats amb diferents tipus de vins del celler Albet i Noya. La vetllada inclourà un concert de Pepper and Soul.
Tots els diners recaptats tant per la venda dels quadres com pel sopar es destinaran concretament a la investigació i tractaments relacionats amb el càncer de mama.