Els transportistes fa setmanes que denuncien el mal estat de l’A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet. El tram té molts sots que dificulten la circulació i que afecten la seguretat del trànsit. Des de la FEAT reclamen un pla de manteniment de la xarxa viària que posi l’accent a l’entorn dels polígons industrials.
Conductors i transportistes es queixen de l’estat de la calçada en el tram de l’A-27 que concentra un major volum de vehicles. I és que entre Tarragona i la Pobla hi passen uns 3.000 camions diaris que tenen com a destí o origen el Port de Tarragona. És una càrrega important però parlem d’un recorregut que es va inaugurar fa 12 anys.
El director de la Federació de l’Autotransport de Tarragona, Josep Lluís Aymat, ha explicat a Tarragona Ràdio que el mal estat del ferm fa que hi hagi conductors que canviïn de carril per esquivar el de la dreta, que és el que es troba en pitjors condicions, bàsicament pel pas de vehicles pesants. Aymat pensa que el Port «hauria de ser bel·ligerant» i exigir a les administracions competents que hi actuïn. Reclama un pla de manteniment de les carreteres i que es posi especial atenció a les vies on hi ha zones industrials.
Aymat es queixa, en general, de la poca cura que es té pels polígons industrials. Diu que, sovint, els vials d’accés o els mateixos polígons es troben en un estat deficient. Creu que els ajuntaments, per llei, haurien de destinar més inversions per millorar les condicions i el manteniment d’aquests espais.
- S’aixeca el confinament pel núvol tòxic a Cunit i Calafell però es mantenen recomanacions de precaució a Vilanova i la Geltrú
- Protecció Civil demana respectar el confinament i admet que és una mesura “garantista”: “Que tothom estigui tranquil”
- Confinen la població de Cunit i Calafell per un incendi en una nau de productes químics a Vilanova
- L’Ajuntament de Tarragona adjudica l’estudi per determinar la contaminació atmosfèrica per compost orgànics volàtils a la Universitat Politècnica de Catalunya
- Tarragona commemora el Dia d’Europa