L’alcalde i candidat del PSC, Josep Fèlix Ballesteros, es compromet a seguir passant el 80% del temps fora del despatx per mantenir el contacte amb la realitat de la ciutat i dels tarragonins. Gràcies a això, ha dit, ha pogut conèixer molt bé la realitat dels tarragonins i tarragonines i, d’aquesta manera, ha pogut actuar en conseqüència.
En aquest sentit, ha apuntat que el seu tarannà és el de proximitat i de diàleg, i afirma que així seguirà sent, perquè creu que la política ha de ser això, escoltar, dialogar i estar a prop de les persones com diu que ho han fet fins ara.
En relació a la participació, ha apuntat accions ja realitzades com el Pla Integral de Camp Clar, el Pla Integral de la Part Alta, el nou parc central de Bonavista, que és totalment accessible, entre d’altres.
En l’àmbit dels barris, recorda que s’ha invertit molt a la Part Alta i a Ponent, i avança que ara potenciarà Llevant i la connexió dels barris amb el centre. Ha recordat que només la meitat de Tarragona forma part del casc urbà, mentre que l’altra meitat són urbanitzacions i barris. Ballesteros es compromet a equiparar els barris amb el centre amb inversions públiques.
Ha dit que “ara que s’ha començat a superar la crisi i que el pressupost municipal estarà més estabilitzat” aquests pressupostos seran més participatius en l’àmbit de les inversions. Ho ha dit aquesat dissabte en un acte al Mercat de Torreforta.