La campanya comercial, Benvinguda Primavera, conclou amb el lliurament de premis als millors aparadors. Destaca la suma de les associacions com a clau de l’èxit. Aquesta campanya, enmarcada dins de la segona Edició de la Setmana del Comerç, ha comptat amb la participació de 44 comerços de Tarragona que han decorat els seus aparadors amb una temàtica primaverenca. S’han donat 4 premis, 3 de la mà dels representants de cada associació, i 1 per sorteig. Els establiments guardonats són D’Nas Essències a l’Aire, la Farmacia-Ortopèdia Domingo, la Pastisseria Montserrat i l’Òptica Glass. La Directora dels Serveis Territorials i Coneixement, Carme Mansilla, ha assegurat que aquesta campanya ha servit per donar a conèixer el comerç local i que la suma de forces entre els comerciants és la clau de l’èxit.

En l’acte també ha participat la consellera de comerç de l’Ajuntament, Elvira Ferrando. Ha destacat la importància dels aparadors pels comerços i com la seva presència ha aconseguit atraure als consumidors.

 El jurat ha estat format per tècnics professionals en aparodisme i han estat designats per les associacions participants: la Unió de Botiguers de Tarragona, la dels Voltants del Mercat i la dels Comerciants de la Via T