Bones perspectives dels càmpings de la demarcació que confien en millorar les xifres del juliol passat.

Llavors, van assolir una ocupació mitjana del 60% i es podria créixer un 5%, que es el que ve passant des del mes d’abril.

El sector confirma una recuperació del mercat nacional i s’està notant en les reserves, que cada cop es fan amb una mica més d’antelació.

Aquesta tendència es valora de manera molt positiva pels establiments de Tarragona i les Terres de l’Ebre. I és que el mercat espanyol i català representa de l’ordre del 50% del total de clients. La majoria són catalans, bascos, aragonesos i navarresos.

També millora el comportament dels visitants internacionals. Holandesos i alemanys són els mercats més forts i es decanten, essencialment, per les parcel·les. Els francesos prefereixen els bungalows i també són un segment de pes.

El portaveu de l’Associació de Càmpings de Tarragona i Terres de l’Ebre, Joan Anton, ha explicat a Tarragona Ràdio que tot plegat els fa ser optimistes de cara a aquesta temporada d’estiu. 

Un dels reptes és anar allargant les estades, que l’any passat van ser d’una mitjana de 5 dies al juliol i de 6 a l’agost.  També es busca captar cada cop més clients dels països nòrdics.