Reconeixen, però, que la situació és complicada i que el petit comerç és un dels sectors més perjudicats per la crisi.
Asseguren que les vendes no s’han incrementat durant aquest pont festiu que les botigues han pogut obrir portes. La gerent de Botiguers de Tarragona, Montse Cosials, diu que cal més conscienciació dels consumidors per adquirir els productes en el comerç local però admet que també és un problema de butxaca.
Botiguers de Tarragona treballa per fidelitzar els clients. Impulsa aquests dies una campanya juntament amb Botiguers de la Part Alta i de Torreforta, amb l’Associació de Comerciants de Sant Pere i Sant Pau i els botiguers de Governador González. Es regalaran 15 escapades de cap de setmana en algun allotjament.
Cosials diu que amb la campanya, que es mantindrà oberta fins el 5 de gener, busca premiar els clients.
D’altra banda, Botiguers de Tarragona prepara per aquest dissabte 14 de desembre la festa de la Marató de TV3. Entre les cinc i les vuit del vespre s’han preparat diverses activitats. Hi haurà xocolatada i inflables així com altres activitats infantils.
Tots els diners que es recullin aniran destinades íntegrament a la Marató.