imatge d'un dels campings de tarragona

Els càmpings tarragonins s’encomanen de nou al turisme de proximitat però veuen amb esperança l’arribada dels primers clients estrangers. L’any passat van poder salvar la temporada gràcies, especialment, a la gent vinguda de l’àrea metropolitana de Barcelona, que representa fins el 40% de la seva clientela. Ara, amb una situació molt millor, a nivell pandèmic, esperen amb els braços oberts la posada en marxa del passaport sanitari.

Les sensacions són bones entre els càmpings de la demarcació de Tarragona, presents a FITUR. Durant la pandèmia ja van ser dels primers establiments en dotar-se d’un segell que els certificava com a destinació segura, i segueixen apostant per això de cara a un estiu que encara serà complicat a causa de la covid-19. De fet, la gent busca recintes com els càmpings, espais oberts i d’allotjament individual i el desconfinament perimetral ja ha fet incrementar les reserves. Per aquest cap de setmana, amb festa dilluns a Barcelona, el ritme és molt bo.

De l’1 al 15 de juny impulsen una campanya sota l’eslògan Més que mai, vida. S’adrecen a un client de proximitat, de Tarragona i de l’àrea de Barcelona, però també tenen la mirada posada en aquells mercats internacionals més fidels, i especialment en el francès. Ho ha explicat a Tarragona Ràdio Joan Antón, president de l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.