Els càmpings tarragonins s’encomanen de nou al turisme de proximitat però veuen amb esperança l’arribada dels primers clients estrangers. L’any passat van poder salvar la temporada gràcies, especialment, a la gent vinguda de l’àrea metropolitana de Barcelona, que representa fins el 40% de la seva clientela. Ara, amb una situació molt millor, a nivell pandèmic, esperen amb els braços oberts la posada en marxa del passaport sanitari.
Les sensacions són bones entre els càmpings de la demarcació de Tarragona, presents a FITUR. Durant la pandèmia ja van ser dels primers establiments en dotar-se d’un segell que els certificava com a destinació segura, i segueixen apostant per això de cara a un estiu que encara serà complicat a causa de la covid-19. De fet, la gent busca recintes com els càmpings, espais oberts i d’allotjament individual i el desconfinament perimetral ja ha fet incrementar les reserves. Per aquest cap de setmana, amb festa dilluns a Barcelona, el ritme és molt bo.
De l’1 al 15 de juny impulsen una campanya sota l’eslògan Més que mai, vida. S’adrecen a un client de proximitat, de Tarragona i de l’àrea de Barcelona, però també tenen la mirada posada en aquells mercats internacionals més fidels, i especialment en el francès. Ho ha explicat a Tarragona Ràdio Joan Antón, president de l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.