La jornada numero 6 a la tercera Catalana manté a la Floresta com a lider de la categoria en el seu grup 2. L’ equip del barri de ponent segueix sumant els seus partits per victòria, amb 18 punts, 3 més que el Vila-seca.
En una situació de molt privilegi també hi és l’ Icomar, tot i venir de perdre,l’ equip de Javi Chacón és sisè amb 10 punts.
Acabat de pujar , els tarragonins celebren aquesta situació però en cap cas es conformen el propi entrenador assegura que volen més
En el costat oposat de la taula hi és el Camp Clar , en el grup 3 de Tercera Catalana el Camp Clar és penúltim amb sols 1 victòria i 5 derrotes. L’ entrenador David Nadal diu que estan davant una situació irreversible.
No aixeca cap el Torreforta que a encadenat la seva tercera derrota seguida.
Per a la propera jornada destaca un Salvador- Camp Clar, un Torreforta Torredembarra o la Riera Racing Bonavista