La directora territorial d’Empresa i Coneixement, Carme Mansilla, diu que Tarragona no pot deixar perdre una inversió com BCN World. En una entrevista a l’espai l’Hora del Comerç de Tarragona Ràdio, Mansilla ha explicat que el projecte s’ha reconduït i redefinit i que el joc ha passat a ser secundari en el complex programat a Vila-seca i Salou.

La responsable a Tarragona de la conselleria d’Empresa assegura que tal i com es presenta ara BCN World s’adapta al model de l’oferta turística dels centres d’oci de la Costa Daurada.

Carme Mansilla espera que la transformació del projecte inicial, basat en els casinos, permeti a les forces polítiques a veure-hi la part positiva i evitar que la inversió marxi.

Mansilla confia encara que Covestro no compleixi l’anunci de tancar la planta d’MDI de Tarragona al 2017.

Diu que primer s’ha de veure si la decisió és inamovible i en cas que sigui així, s’han d’analitzar diferents camins per captar noves inversions o buscar altres línies de producció dins o fora de Covestro.

Afegeix que a la Generalitat li toca fer l’acompanyament dels treballadors afectats i defensar els seus interessos.