Carmina Blay és la nova coordinadora territorial de Joventut a Tarragona. Blay és diplomada en Educació Primària per la URV, té el mòdul de Grau Superior Tècnic d’Animació Sociocultural i és monitora en Educació en el Lleure per la Generalitat. Durant 20 anys ha estat docent a diferents escoles del Baix Camp. A nivell polític, és regidora de govern a l’Ajuntament de Montbrió del Camp.
Carmina Blay ha estat presentada aquest dimecres amb la presència de la directora general de Joventut, Marta Vilalta. Afirma que un dels reptes serà potenciar la Xarxa nacional d’Emancipació Juvenil, una tasca que, segons sosté, caldrà fer establint sinergies amb els ens locals.
Durant el 2017, les sis oficines de Joventut a Tarragona van atendre més de 108.000 usuaris, que van generar unes 147.000 consultes.