Engega per primer cop un cicle a Tarragona on es combina el cinema, la música i la psicologia.
La iniciativa està organitzada pel Col·legi Oficial de Psicòlegs de Tarragona juntament amb l’Associació de Músics de Tarragona, l’Estudi de Música i Bouquet Festival.
Cada dijous del mes de febrer a les 6 de la tarda a l’Antiga Audiència es projectarà una pel·lícula que tracti desordres de tipus psicològic i que estigui relacionada amb la música.
En total es visualitzaran quatre projeccions de luxe i posteriorment un psicòleg i un músic comentaran aspectes a destacar de la pel·lícula.
Al final s’obrirà un debat amb el públic perquè participin, reflexionin i donin la seva opinió.
Aquest dijous arrenca el cicle amb la projecció d’El Piano, els ponents seran la pianista i directora de Bouquet Festival, Maria Parra i el president del Col·legi Oficial de Psicòlegs, Jaume Descarrega.
El dijous 13 de febrer es projectarà “Los chicos del coro”, comentada per la presidenta de l’Estudi de Música, Teresa Valls i “Novecento, la leyenda del pianista” és l’escollida pel 20 de febrer.
Ja el 27 de febrer, “Shine” serà l’encarregada de tancar el cicle, el president de l’Associació de Músics de Tarragona és un dels ponents i parlarà de com es treballa amb els nens prodigi.
El president del Col·legi de Psicòlegs de Tarragona, Jaume Descarrega, explica que cada pel·lícula ha estat escollida amb una intencionalitat
Es tracta d’un acte obert i gratuït d’unes tres hores i mitja de durada aproximadament, contant la pel·lícula i el posterior col·loqui.