Conjura al vestidor del Tgn Bàsquet davant l’ última jornada a la Copa Catalunya femenina .

Les tarragonines s’ enfrontaran en un cara o creu a Lleida a les locals.

Aquest rival s’ assegurat jugar per pujar la Lliga Femenina2 .

cal que guanyin si volen evitar el descens directe. Hi ha una segona possibilitat per no perdre plaça a la categoria.

Si les de la nostra ciutat perden a la capital de la terra ferma , el conjunt de Juan Carlos Arjona els hi valdria amb que el Sant Fruitós no guanyes contra el Draf Gramenet en partit que es jugarà a la pista d’ aquest segon equip.

És la segona combinació que permetria a les del Sagrat Cor seguir per quart seguit a la Copa Catalunya.

Laura Pasqual capitana del conjunt lila diu que han d’ aprofitar el fet de que tinguin a les seves mans el futur esportiu sense estar pendents d’ altres escenaris.

la jugadora del Tgn diu que no és moment ara de lamentar- se amb els trens que han perdut per arribar amb la temporada sentenciada abans d’ arribar a l’ última jornada

amb tot diu que estan preparades per afrontar un escenari com el que tenen per davant

el partit de divendres a Lleida, divendres a 2 quarts de 10 de la nit, s’ espera mobilització del club per a que aficionats acompanyin l’ equip en el decisiu enfrontament.