El seu president, Diego Boss, diu que cal aprofitar per donar activitat a l’espai amb entrenaments i fins i tot fer un plantejament d’organitzar una competició. Boss diu que s’han de felicitar i que tots aquells esportistes que buscaven espais alternatius ara ja puguin aprofitar el que tenen situat a la zona de Ponent. 

L’equipament esportiu tornarà a donar servei als clubs ciclistes de la ciutat i a la Federació Catalana de Ciclisme a partir d’aquest proper dilluns. Fins que es posi en marxa la instal·lació amb les millores que s’han fet, el gran beneficiat ha estat el velòdrom de Mont-roig, que ha concentrat els ciclistes de la zona.

B
oss, evidentment, diu que han estat perjudicats, i que ara volen reactivar el Velòdrom amb activitat regular. Per un futur en aquesta mateixa instal·lació es farà una petita obra per tal que faci activitat la secció de patinatge del Nàstic.