Diumenge es celebra una prova de trial a Constantí. És una prova puntuable pel Campionats de Catalunya de motociclisme. Així, els joves pilots de trial seran els primers d’entrar en escena, amb aquesta primera cita de la Copa de Trial de Nens que se celebrarà al poble del Tarragonès.

Amb organització del Moto Club Constantí, aquesta serà la desena edició del Trial de Nens Vila de Constantí, que coincideix amb la Festa Major d’hivern de Sant Sebastià.

Les zones es troben a l’indret Les Forques-Terra Vermella, pel Camí de les Hortes, i s’han establert per fer un trial accessible per a tots, i evitant en tot moment passos que poguessin implicar algun perill.

En aquesta primera prova de la temporada, es disputaran totes les categories que configuren la Copa Catalana de Trial de Nens dividides per color, segons edat i experiència. H’ha parlat al Matí de Tarragona Ràdio amb el preident del Club, Manel Aymar.

Les zones estaran marcades amb colors groc (Iniciació i Aleví), verd (Aleví+8), blau (Base) o vermell (Promo i Oberta), de menys a més dificultat. En els nivells groc i verd es pot participar també amb motos elèctriques.

L’inici de la prova està previst a les 10.00 h del matí.