Els hotels de la ciutat han registrat més clients estrangers aquesta Setmana Santa. Els francesos encapçalen el rànquing, seguits pels italians, anglesos, holandesos i alemanys. Fins i tot, alguns russos han vingut aquests dies, atrets per la festivitat i la bonança meteorològica. Han crescut els visitants internacionals però, amb tot, el turisme nacional continua sent clarament majoritari, acaparant un 75-80% del total. D’aquests, un 30% han estat catalans, un 25% valencians i destaca un 15% de persones arribades des del País Basc.

Pel que fa als nivells d’ocupació, s’han assolit les previsions i els hotels de la ciutat han fregat el ple les nits del divendres Sant i l’endemà dissabte, com és habitual. Ha estat superior al 90%, de mitjana, durant els quatre dies més forts de la Setmana Santa, tal i com ha confirmat a Tarragona Ràdio Carles Segarra, de l’Associació d’Hotels de Tarragona. De cara als propers mesos, Segarra espera que la posada en marxa de Ferrari Land sigui un revulsiu i que permeti recuperar el client italià, en retrocés a Catalunya i a Espanya durant els últims anys.

La inauguració del parc temàtic dedicat a la marca italiana, el bon temps i el fet que les vacances hagin arribat més tard han propiciat l’arribada de turistes al territori durant la Setmana Santa. Ha crescut la demanda i això, segons Carles Segarra, ha fet augmentar els preus entre un 5 i un 6%.