Crida a apostar pel comerç de proximitat de cara a les rebaixes, en una campanya que s’espera més fluixa que altres anys, i molt pendent de l’evolució dels preus, entre els descomptes.
El president de PIMEC Comerç Tarragona, Florenci Nieto, ha explicat a Tarragona Ràdio que enguany no esperen grans resultats de la campanya de rebaixes. Ha remarcat la importància d’aquesta campanya juntament amb la de Nadal, que sol representar un 30% de la facturació total anual per molts comerços.
Alhora, Nieto ha lamentat que les grans superfícies comencin les rebaixes abans, el que pot afectar negativament al comerç de proximitat. Ha posat en valor que tot i les grans pujades de preus de l’energia, els comerços tradicionals fan el possible per no repercutir-ho en els preus i volen estar al costat dels usuaris. La campanya de rebaixes no serà la excepció i el comerç de proximitat farà tots els descomptes que puguin dins les seves possibilitats.
Florenci Nieto ha insistit en la importància de continuar apostant pel comerç local, i ha reafirmat que de cara aquest 2023 espera que es faci realitat el pacte social que permeti obrir el comerç diumenges i festius.