Estrella Damm destaca la progressió ‘imparable’ del Concurs de Castells de Tarragona. La multinacional cervesera ja fa algunes edicions que patrocina un certamen que enguany ha tingut més projecció internacional que mai. Així ho ha assegurat el director de màrqueting i comunicació d’Estrella Damm, Jaume Alemany, en una entrevista a Tarragona Ràdio. Ha destacat la gran difusió mediàtica del concurs en conjunt i, en particular, de la jornada de diumenge. Diu que ha estat ‘la noticia del dia’ com així ho han destacat molts informatius, també més enllà de Catalunya.

Alemany ha intervingut al Matí de Tarragona Ràdio, on ha reconegut que quan la Coordinadora de Colles li va proposar patrocinar el Concurs, aquest encara no havia fet el salt internacional i era desconegut pel gran públic.

En l’entrevista, el creatiu de Damm ha fet una repàs de l’aposta estratègica de la marca a través dels coneguts anuncis que treuen a les portes de l’estiu, sota l’eslògan ‘Mediterràniament’.

En format curtmetratge, el d’enguany, ‘Les Petites Coses’ amb Jean Reno i Laia Costa, ja ha tingut més de 6 milions de vistes al canal Youtube. Recordem que en un dels anuncis de la saga, van aparèixer imatges de l’Amfiteatre i del Llucifer del Ball de Diables de Tarragona.

Precisament en aquest monument es va signar, d’altra banda, l’acord de patrocini de Damm amb Tarragona 2017, convertint-se aisí en un dels primers patrocinadors oficials dels Jocs.

 

Alemany serà aquest dimecres a Tarragona, on inaugurarà la 22 ena edició del Màster en Direcció i Gestió d’Empreses de la Universitat Rovira i Virgili, l’MBA.

El màster arrenca amb l’aula plena amb un total de 33 alumnes, i altres que ja s’han preinscrit i que hauran d’esperar-se fins a la propera edició per entrar a formar-ne part.

La conferència es farà 19 hores al centre de Transferència de Tecnologia i Innovació de la URV, al campus de Sescelades.

Després de l’acte es lliurarà el premi Messer al millor estudiant del màster i equip de projecte.