El Nàstic no es pot confiar davant el Sevilla Atlético. L’equip ho té clar per tot el que hi ha en joc. Els grana necessiten la victòria per seguir en la lluita per estar al play-off d’ascens. Un dels factors que té a favor el Nàstic és que jugarà a casa, davant la que de ben segur serà la millor entrada de la temporada. El segon entrenador del Nàstic, Dani Vidal, vol la tercera victòria seguida i creu que hauran de fer un partit intens des del primer moment per aconseguir-la.
Vidal ha estat qui ha parlat en la roda de premsa prèvia al partit. Raül Agné no ha estat per problemes personals i hi ha incertesa per si podrà estar contra el Sevilla Atlético. Tanmateix, el segon entrenador grana diu que la plantilla no pot caure en l’error de confiar-se davant un rival de la zona baixa de la classificació.
El filial sevillista ve de guanyar a casa contra el Barça B i de deixar-lo gairebé sense opcions de play-off. Un equip que ha millorat molt aquesta segona volta, com recalca Dani Vidal. Més enllà del rival, el tècnic diu que hauran de sortir intensos des del primer moment per evitar ensurts d’un rival amb jugadors de qualitat.
El partit, que es disputarà aquest dissabte a dos quarts de nou de la nit, es podrà seguir per Tarragona Ràdio des d’una hora abans. Recordar que a Gol Nord i a Tribuna ja s’han esgotat entrades i que es poden agafar dues per cada soci en les zones de Preferent i Gol Sud. Les oficines del Nou Estadi Costa Daurada estaran obertes des de dues hores abans de l’inici del partit.