Dani Vidal viu amb ‘il.lusió’ el que els espera diumenge al Nou Estadi, en la tornada de la primera fase del playoff davant del Ceuta.

El tècnic grana té la sensació que el Nàstic ha enganxat a molta gent aquesta temporada i sobretot noves generacions.

Diumenge s’espera ple total al Nou Estadi Costa Daurada. Vidal diu que tenen ganes de compartir amb els aficionats allò que van viure diumenge passat a la pantalla gegant. Pensa que el que es va donar al Parc del Francolí quedarà en res en comparació amb diumenge.

Vidal confessa que a data d’avui no està nerviós pel partit. Explica que ho viu amb serenor perquè confia plenament amb la plantilla, afició i club que ho tiraran endavant.

El tècnic té clar que sortiran a guanyar des del primer minut. A més, sap que el partit serà diferent al que es va viure a l’Alfonso Murube. Diu que ‘estarem més còmodes amb la nostra afició al costat’

Vidal alerta dels perills de l’Agrupación Deportiva Ceuta amb una plantilla formada per futbolistes diferencials. Sap, però, que hi ha situacions que es van donar l’altre dia que són ‘controlables’.

El partit es juga a les 19.45h. Des de dues hores abans, obrim la prèvia a tarragona Ràdio amb el Sempre Nàstic.