El balear segueix en el projecte del quadre blau en la segona temporada seguida a la Lliga EBA .
Tot i que fa setmanes que es ve treballant en la confecció de la plantilla no ha estat fins ara en que es pot anunciar i de forma publica el primer moviment.
El base Dani Tugores renova, el jugador té reptes per davant. Entre altres poder millorar tant a nivell individual com col·lectiu, ho explicava en aquestes declaracions on també mostra la seva satisfacció de seguir al quadre blau.
Tugores diu que cal millorar la situació esportiva de l’ any passat. És cert, assegura que no es van passar problemes per mantenir- se a la categoria però pel que és el CBT cal que els objectius siguin els de mirar cap a dalt
En els propers dies el club té previst anar anunciant les renovacions d altres jugadors. Per més endavant quedarien els fixatges que es puguin fer