Els Mossos d’Esquadra van denunciar dilluns passat el responsable d’un bar de Cambrils i sis homes per una partida il·legal de pòquer. La investigació va començar fa unes setmanes arran de diverses informacions que apuntaven a la celebració de timbes de pòquer il·legals en aquest establiment públic ubicat al passeig Francesc Macià de Cambrils.
A les nou del vespre, els agents van irrompre al local i van comprovar que es tractava d’una partida amb un total de sis jugadors i amb plena connivència del mateix establiment. Es van intervenir quatre baralles de cartes de pòquer, quatre tapets de sobretaula i tres maletins metàl·lics amb prop de 900 fitxes de joc de diversos punts de valor que en el seu canvi equivaldrien a gairebé 29.000 euros.
Els agents van comprovar que del conjunt de totes aquestes fitxes, en aquell moment estaven en joc les d’un d’aquests maletins, l’equivalent a uns 12.368 euros. El responsable del bar i els sis implicats van ser denunciats en base a la llei reguladora del Règim Sancionador en Matèria de Joc de Catalunya.
Més notícies:
- Corre Muchacho és el darrer disc de l’Erik López
- Jordi Cervera: “El Swim for Ella és una festa a l’aigua”
- Joan Anton Font: “En cap cas s’ha trencat l’acord del plenari. Les coses s’estan fent bé”
- S’enfronta a 6 anys de presó per colpejar un home i robar-li l’entrepà en un bar de Tarragona
- Més de 170 docents i alumnes participen en les primeres Jornades d’Educació Física al Palau d’Esports Catalunya