Els Mossos d’Esquadra han detingut a Valls tres dones de 25, 26 i 28 anys per robar productes alimentaris valorats en 2.730 euros en cinc supermercats d’aquesta població i de Montblanc. Els fets van passar dimarts quan el responsable d’un establiment va adonar-se que tres clientes s’havien amagat articles sota la roba i va alertar la policia. En arribar al punt, els agents van escorcollar les sospitoses i van veure que duien productes valorats en 222 euros. La policia va localitzar el vehicle d’una de les furtadores i va trobar unes claus amagades sobre la roda del darrere. Van poder relacionar el cotxe amb quatre robatoris més comesos també dimarts. Les detingudes acumulen més de 30 antecedents.
Els Mossos han indicat que a l’interior de l’automòbil van descobrir una gran quantitat de productes de diferents marques tapats amb mantes.
La policia calcula que el valor total dels articles sostrets ascendeix a 2.730 euros. Els Mossos van retornar el material robat als seus legítims propietaris.
Es dona la circumstància que entre les tres arrestades acumulen 30 antecedents policials. Una d’elles en té divuit. A més, aquesta darrera també té vigent una ordre judicial de prohibició d’apropament a un supermercat al Gironès.
Les dones van passar a disposició judicial dimecres davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Valls.