El portaveu de Junts per Tarragona i president d’ESPIMSA, Dídac Nadal, diu que no els pertoca posicionar-se per entrar al govern municipal a Tarragona. Nadal insisteix en la idea que han vingut a treballar i que ho faran des d’on els demanin. Considera el conseller de Junts que difícilment un govern amb 9 regidors, com l’actual, podrà tirar endavant una ciutat amb tantes adversitats com s’han presentat en els darrers mesos a Tarragona. Pensa que quantes més mans s’hi afegeixin, millor. En l’entrevista de portaveus de Tarragona Ràdio, Dídac Nadal deixa clar que depèn del govern municipal encapçalat per l’alcalde, Pau Ricomà, i explica que no estaran pendents ni perdran el temps en esperar una invitació.

Dídac Nadal pensa que és mala senyal si a la ciutat de Tarragona depenen dels pactes de govern i aliances a la Generalitat. Creu que no ha d’afectar per a res a l’Ajuntament de Tarragona el que passi a Catalunya.

Assegura que els tres consellers de Junts tenen capacitat per afrontar diferents àmbits si entren al govern municipal. Nadal pensa que no és el moment de parlar de matèries i prefereix esperar per saber abans si hi ha interès en ampliar el govern a la ciutat o no. No posa una data límit per entrar o no a l’equip de govern de Tarragona.