Duran Lleida serà aquest dimecres a Tarragona per donar la benvinguda als nous militant s d’Unió Democràtica de Catalunya.

El president del comitè de govern del partit democristià participarà en un acte que comptarà també amb la presència del president del consell nacional i conseller d’Interior, Ramón Espadaler.

D’aquesta manera es vol tancar el conflicte sorgit poc abans de nadal quan militants tarragonins es van donar de baixa d’Unió tot criticant la formació política.

En l’última visita a la ciutat de del secretari general d’Unió Democràtica de Catalunya, Josep Maria Pelegrí, aquest va assegurar que es van produir un seguit de trucades telefòniques per convèncer els militats d’abandonar el partit.

Pelegrí va dir aleshores que  molts dels que van trencar el carnet no estaven al dia del pagament i no participaven en els actes d’Unió.

Mentre, els dissidents es queixaven de l’aposta poc clara d’Unió en el procés sobiranista.