També fa referència a tothom que participa en la celebració de les festes.
Tant la imatge com el marxandatge han estat dissenyats per La Torreta, l’Estudi Creatiu i de Disseny impulsat per la cooperativa El Far i la Fundació Topromi, que combina les capacitats de persones amb i sense diversitat funcional. Predomina el color groc, que al·ludeix a l’explosió de llum, foc i confeti daurat que caracteritza el moment de l’entrada del braç.
Inés Solé, la Consellera de Cultura i Festes, ha agraït la feina de les dissenyadores i ha explicat que les peces s’han elaborat amb la transformació social i l’accessibilitat com a focus principal.
Els productes es podran adquirir el dia 20 d’agost a la Festa de presentació del marxandatge de les Festes i a partir del dia 23 es podran trobar als Mercats i Mercadets de Tarragona, així com als establiments habituals. A partir de l’11 de setembre també es podran comprar a l’estand de les festes, ubicat al vestíbul del Teatre Tarragona.
Enguany també estaran disponibles virtualment a la botiga de les festes de Santa Tecla en línia, a partir del dia 1 de setembre.