Autor: Nàstic
Roda de premsa de presentació del Nou Estadi Costa Daurada

El camp del Nàstic ja es diu Nou Estadi Costa Daurada. L’acord de patrocini entre el club i el patronat de turisme de la Diputació, tal com us va avançar Tarragona Ràdio, ha significat el canvi de nom de l’estadi. El Nàstic i la Diputació de Tarragona han unit forces per potenciar la marca Costa Daurada i continuar atraient l’interès nacional cap al territori. L’acord és per un any i comportarà un ingrés de 150.000 euros pel club. A l’acte de presentació, que s’ha fet a la porta Valero Serrer del Nou Estadi Costa Daurada, hi han participat el president del Nàstic, Josep Maria Andreu; la presidenta del Patronat de Turisme de la diputació de Tarragona, Meritxell Roigé i l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà.

L’acord és per un any i només implicarà el canvi de nom de l’estadi. Tanmateix, les dues parts han apuntat que la voluntat és que sigui de mig o llarg termini. Com ha destacat el president Josep Maria Andreu, tenien altres opcions i millors econòmicament, però es van decantar per la Costa Daurada en una aposta pel territori.

Imatge del nou nom del Nou Estadi | Autor: Nàstic

La compensació econòmica pel club serà de 150.000 euros. El mateix president ha comentat que aquesta oferta ajudarà a minoritzar les pèrdues previstes per la temporada.

Roigé destaca el bon resultat que pot tenir pel territori

La presidenta del Patronat de Turisme, Meritxell Roigé, ha dit que és un acord que segueix amb la implicació de l’organisme pel territori i pel turisme esportiu. Ho veu com un pas més per potenciar la marca Costa Daurada i detalla que la ben entesa entres les dues parts ha estat senzilla.

A la presentació de l’acord també hi era present l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà. Afirma que, “com a alcalde i nastiquer”, és un orgull veure com dues entitats de Tarragona s’ajunten pel territori. A més, ha aprofitat per agrair a Josep Maria Andreu que hagi escollit l’acord de patrocini amb la Diputació.