El proper 20 de febrer el Centre Cultural de l’Antic Ajuntament homenatjarà al periodista Josep Maria Pena. Es farà una lectura de poemes per redescobrir i reivindicar el seu paper com a escriptor i poeta.
Durant l’acte, diverses veus pujaran a l’escenari per crear un seguit de fragments seqüenciats a partir de poesia, música i fotografia. El protagonisme el prendran els textos literaris i les poesies extretes de publicacions de l’Institut d’Estudis Tarraconenses Ramon Berenguer IV, de revistes culturals com El Balcó o la Gent del Llamp, o del llibre Seqüència, publicat per l’editorial Trujal l’any 2000. Griselda Pastor, una de les organitzadores de l’acte ha explicat en una entrevista a Tarragona Ràdio que volen mostrar una de les facetes menys conegudes de Pena, que és la de poeta.
Josep Maria Pena va ser conegut per la seva faceta com a periodista tarragoní. La seva carrera professional va començar a la dècada dels vuitanta formant part de diverses redaccions com la Ràdio Popular, Cadena SER, el Nou Diari o el Diari Més. Durant molts anys va estar vinculat a diversos mitjans de comunicació local.
- Angie Rodríguez Quartet en concert al Teatre de l’Orfeó Reusenc
- Estem a Primera Fila amb ÑEKÜ
- Ercros preveu reduir més d’un 50% les emissions de les dues plantes de Tarragona amb els 14,6 milions del PERTE
- Més de 5.000 joves visiten la Fira Camins d’FP Cromàtika 2025
- Tarragona amb el Tennis Taula estatal durant els propers 10 dies