Alumnes del col·legi Carmelites viatjaran fins a Ferrol per participar a la final de la First Lego League. Aquest dissabte, van participar en la fase preliminar al Palau Firal i de Congressos on van aconseguir el primer premi. Hi van competir 359 joves de 19 centres educatius.

Aquest dissabte prop de 360 alumnes organitzats en 48 equips van competir a la First Lego League. Els joves van haver de resoldre problemes del món real a través de la ciència i la tecnologia. Durant tot l’any els alumnes han hagut de dissenyar i preparar un robot, a partir de peces de Lego, per superar diferents proves.

L’equip TecnoCarmelites, format per 14 estudiants de 4t de l’ESO va aconseguir el primer premi en la fase preliminar celebrada al Palau Firal i de Congressos aquest 22 de març. El sotsdirector del Col·legi Carmelites, Fèlix Gilgaldo, ha explicat en una entrevista a Tarragona Ràdio que és una aposta de l’escola cap a aquest certamen, que des de fa anys ja hi participen. Expressa que és una manera de posar en pràctica coneixements que han adquirit a classe.

Enguany la competició se centra en els oceans i fons marins. Els alumnes viatjaran aquest dissabte fins a La Corunya per posar a prova els seus coneixements. El projecte que rep el nom de «L’oceà comença a la Costa» intentarà aconseguir un lloc a la final mundial que se celebrarà als Estats Units.

The maximum number of views of this element is reached.
Please contact the webmaster to enable unlimited views.