El barri del Cós del Bou celebra aquest divendres el dia del seu patró, Sant Roc. La missa a l’església de Sant Francesc ha estat l’acte central d’aquest matí amb la posterior benedicció de les coques i la cercavila de tornada cap al barri, que ha animat els carrers de la Part Alta.
Prèviament, a les 11h, ha tingut l’anada a ofici amb els gegants, nans i el canó. Com cada any, Tarragona Ràdio ha fet seguiment amb connexió en directe. El president de l’Associació Cultural Sant Roc, Josep Ferrer ‘Fer-vi’, ha recordat que és aquest 16 d’agost, dia de Sant Roc, és el dia gran de la festa.

Són molts tarragonins i turistes que han seguit els actes festius d’aquest matí. Alguns dels participants viuen intensament aquestes celebracions que arriben als 180 anys i que empalmen amb Sant Magí.
Aquest migdia té lloc el concert vermut amb la Xaranga Tocabemolls. Ja a la tarda, a partir de les 18h, els més petits podran gaudir de la festa infantil amb jocs, activitats i tallers, i després, la coca amb xocolata.

A la nit, a partir de dos quarts de 12, tindrà lloc la traca i el correfoc que posarà punt final a les festes. Hi participaran el Drac de Sant Roc i la sirena Helena Muarena de Vilanova i la Geltrú.
Altres notícies:
- El Nàstic goleja a Unionistas de Salamanca i retalla punts al líder
- Mor apunyalat un home en una baralla al passeig de la Barquera de Roda de Berà
- Tarragona homenatjarà les víctimes de la repressió franquista
- El sector turístic de la Costa Daurada i l’Ebre preveu una ocupació d’entre el 80 i 90% per Setmana Santa
- Tarragona acull una nova activitat d’anellament científic d’ocells aquest dissabte