Nou horari pel partit de dissabte que ha confirmat el president del Nàstic Josep Mª Andreu en l’acte de presentació aquest dimarts del documental del Nàstic Genuine.
Andreu, també ha parlat de la situació esportiva de l’equip que ve de perdre a Andorra on ha sumat la segona derrota seguida fora de casa. El president, li exigeix a l’equip que per estar a dalt han de guanyar també partits fora de casa i que s’han de millorar els resultats lluny de Tarragona.
Josep Mª Andreu, dóna ple suport al tècnic Raül Agné i als jugadors per continuar amb els bons resultats a casa i buscar aquesta victòria davant el Sabadell en un Nou Estadi que espera que hi hagi una bona entrada per buscar tots plegats la quarta victòria de la lliga i continuar invictes a casa.
La plantilla continuarà avui preparant el partit de dissabte en un entrenament que és farà al C.E. Salou.