El Nàstic ha començat a planificar de cara a la temporada que ve i avui ha presentat la seva estructura esportiva de cara al curs 2022-2023. En una roda de premsa celebrada al Nou Estadi Costa Daurada, el president del club, Josep Maria Andreu, ha presentat el seu equip tècnic.
Junt amb Andreu, ha estat present el nou director esportiu, David Comamala. Precisament, el nou director del conjunt grana es mostra molt content de tornar al club on va estar des del març del 2016 fins a desembre del 2019 i espera a aportar per la seva part per a aconseguir l’objectiu del club tarragoní.
La resta de l’organigrama esportiu continuarà sent el mateix, amb Sergi Parès com a secretari tècnic. A més, Parès s’incorpora a l’estructura del futbol base. Per la seva banda, Raul Agné i el seu equip tècnic estaran al càrrec del primer equip.