El Gimnàstic de Tarragona incorpora el servei d’abonaments digitals anys després d’inhabilitar-lo per dificultats tècniques.
La pàgina web no oferia cap facilitat als socis per a realitzar operacions d’abonaments, i aquesta nova campanya promet una reconfiguració del sistema.
El club ha demanat disculpes a l’afició pel sevei dels últims anys i prometen posar per davant el benefici dels aficionats abans que el del club.
La tenda física del Nou Estadi també veurà renovat el seu estoc amb marxandatge d’Adidas a partir de la primera setmana d’agost, la marca que patrocinarà el club fins la temporada 2024-2025 i oferirà rebaixes en els productes Umbro de l’anterior temporada.
Més Notícies
- Els sindicats reclamen més eines per afrontar l’assetjament sexual a la feina
- Les entitats, fonamentals per acompanyar les dones víctimes de violència
- L’EMT activa serveis mínims per la vaga estatal en el transport de viatgers
- Promoció per anar al Nou Estadi en el doble compromís d’aquesta setmana
- L’Ajuntament de Tarragona licita la redacció del projecte de renaturalització de la platja del Miracle