El Gimnàstic de Tarragona incorpora el servei d’abonaments digitals anys després d’inhabilitar-lo per dificultats tècniques.
La pàgina web no oferia cap facilitat als socis per a realitzar operacions d’abonaments, i aquesta nova campanya promet una reconfiguració del sistema.
El club ha demanat disculpes a l’afició pel sevei dels últims anys i prometen posar per davant el benefici dels aficionats abans que el del club.
La tenda física del Nou Estadi també veurà renovat el seu estoc amb marxandatge d’Adidas a partir de la primera setmana d’agost, la marca que patrocinarà el club fins la temporada 2024-2025 i oferirà rebaixes en els productes Umbro de l’anterior temporada.
Més Notícies
- Tarragona acull una nova activitat d’anellament científic d’ocells aquest dissabte
- La cantautora Bali Cejas ens dona sentit a la música
- Tarragona celebra la primera edició del Cross de Barri
- L’Ajuntament rebrà els 928.000 euros dels Next Generation per implantar la Plataforma Intel·ligent de Destí
- Dani Vidal: “Necessitem a l’afició”