Entrevista a Lluís Fàbregas

El Nou Estadi podria tenir un nou ‘naming’ en breu. El Nàstic i la Diputació de Tarragona han tancat un acord de patrocini, tal com ha confirmat a Tarragona Ràdio, sense donar-ne detalls, el director general grana Lluís Fàbregas. Segons ha pogut saber Tarragona Ràdio, el patrocini principal comportaria el canvi de nom al Nou Estadi.

El Nàstic i la marca Costa Daurada del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona tindrien l’acord tancat. Només hi ha pendent la signatura per convertir-se en un dels patrocinadors principals de l’entitat grana.

El director general del Nàstic no ha volgut explicar molts aspectes al voltant de l’acord. Tanmateix, no ha amagat que és un fet i que aquesta setmana es pot presentar. Tarragona Ràdio ha pogut conèixer que el patrocini més rellevant seria el nom del Nou Estadi. D’aquesta manera, el Nàstic explotaria el ‘Naming rights’ del coliseum grana, que per primer cop en més de 50 anys d’història tindria cognom. Escoltem Lluís Fàbregas en declaracions exclusives al Sempre Nàstic.

Com ha declarat el director general grana, en els pròxims dies es farà la presentació de l’acord. Aquest “ha costat molt” i “agradarà molt als qui estimem al Nàstic i a la Costa Daurada”.