Captar l’interès de les companyies aèries i dels touroperadors per portar noves rutes a l’Aeroport de Reus. És un dels reptes del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, que torna a FITUR per promocionar la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.
Un total de 29 ens públics i privats del Camp de Tarragona, del Baix Penedès i de les Terres de l’Ebre hi participaran enguany, encapçalades pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. La cita serveix, com cada any, per donar a conèixer els atractius turístics d’aquestes destinacions a través d’estands propis, així com per establir i reforçar aliances amb altres institucions i empreses del sector turístic, a través de la quarantena de reunions.
La presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, acompanyada pel president del Patronat de Turisme, Carlos Brull, i de la vicepresidenta segona per la marca Terres de l’Ebre, Iris Castell, visitaran aquest dimecres FITUR. Brull diu que entre els objectius d’enguany hi ha consolidar i crear nous productes i generar actuacions de promoció de l’interior de Tarragona. L’Aeroport de Reus també és estratègic. Brull pensa que aquest 2024 es poden millorar els bons resultats del 2023 i que la infraestructura pot arribar al sostre dels dos milions de passatgers més endavant.
Les marques turístiques Costa Daurada i Terres de l’Ebre participen a FITUR amb un estand cadascuna, en el marc de l’espai de l’Agència Catalana de Turisme.