S’han programat importants descomptes en la matrícula i la primera quota per a aquelles persones que s’hi abonin entre el 26 de juny i el 25 de juliol. La campanya té l’objectiu de “promoure la pràctica esportiva com a forma de recuperació i reactivació personal a tots els nivells, facilitant abonar-se al PMET amb condicions molt atractives”, segons explica la consellera d’Esports de l’Ajuntament de Tarragona, María José López.
La campanya “Reactiva’t” contempla tres línies de descomptes adreçades a tres públics diferents. La “Promo Reactiva’t”, dirigida a abonats que s’han donat de baixa en l’últim any, i als quals s’ofereix un 50% de descompte en la matrícula i un altre 50% en la primera quota. La “Promo Activa’t” s’adreça a qui porta més d’un any de baixa i a nous abonats, que tindran matrícula gratuïta i un 50% de descompte en la primera quota si s’abonen al PMET entre el 26 de juny i el 25 de juliol. Finament, la “Promo Comparteix” ofereix als abonats que portin un nou abonat un descompte del 50% en la quota següent, a més d’avantatges per al nou abonat.
Sobre els objectius de la campanya, López destaca la importància de transmetre “la segurat i la tranquil·litat que durant un any molt difícil sempre han oferit les instal·lacions del Patronat Municipal d’Esports gràcies a la col·laboració de tothom: des del personal a tots els usuaris”.
“Sense aquest esforç col·lectiu, no hauria estat possible mantenir l’activitat ni llençar ara aquesta campanya, amb la qual volem aconseguir que qui ho va deixar amb la pandèmia torni a les nostres instal·lacions i que qui no ha vingut mai o fa anys que no ho fa vegi ara una oportunitat de posar-se en forma amb totes les facilitats i amb la garantia de seguretat que ofereixen les instal·lacions del PMET”, destaca la consellera tarragonina, qui explica que “la previsió és que la campanya serveixi per incrementar durant l’estiu un 10% el nombre d’abonats, que a causa de la pandèmia s’ha reduït fins gairebé el 30%”.
“Sabem que al setembre tindrem un increment d’abonats, però l’objectiu és accelerar-ho perquè aquest augment d’afluència comenci a l’estiu i que durant aquest període també puguem recuperar un 5% dels abonats que s’han donat de baixa l’últim any” conclou la consellera.
La campanya promocional està adreçada a la població de Tarragona i a persones de fora que venen a treballar a la ciutat i poden aprofitar estones lliures per practicar esport i es focalitzarà especialment en majors de 65 anys, famílies i antics abonats. La campanya per comunicar les promocions serà offline i online i prioritzarà els recursos propis com les instal·lacions i equipaments municipals, les xarxes socials corporatives de l’Ajuntament o l’app del PMET. Tots els detalls dels descomptes es podran consultar aquí.