El patronat Municipal de Turisme ha aprovat un modificatiu de crèdit de 308.000 EUR per potenciar la promoció i el posicionament de Tarragona.
En concret, aquesta partida extraordinària servirà per impulsar accions de promoció per posicionar la marca Tarragona a Catalunya i Madrid com a mercats prioritaris. L’objectiu és augmentar la visibilitat del destí i desestacionalitzar els fluxos turístics cap a altres èpoques de l’any fora de l’estival
També servirà per contractar el servei de gestió de les xarxes socials, fer un canvi significatiu d’imatge web amb un disseny més actual
i guanyar en accessibilitat als webs www.tarragonaturisme.cat i www.tarragonaexperience.com.
El consell rector del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona celebrat de forma telemàtica aquest dimecres
ha aprovat portar el modificatiu al plenari del 23 de juliol.
L’alcalde de Tarragona i conseller de Turisme, Pau Ricomà, ha anunciat que
des del 7 de juliol, la tècnica Joana Conesa és la coordinadora en funcions del Patronat mentre
es desenvolupa el procés, ja iniciat, de selecció d’un director o directora gerent.
Fa dinou anys que Conesa realitza tasques tècniques en els àmbits del màrqueting i la promoció.
Ricomà diu que la convocatòria per proveir d’una gerència al Patronat
segueix el seu curs en un període de temps que, calcula, pot durar aproximadament un trimestre.