El problema és que, respecte als grans comerços i centres comercials, que inicien la campanya amb descomptes més agressius d’entre el 50 i el 70%, el petit comerç ho fa amb descomptes del 15 o el 20%, unes xifres que atrauen menys usuaris. A més, els compradors busquen unes botigues que, al centre, no hi són. Això fa que el comerç de proximitat perdi tirada. Ho explica a Tarragona Ràdio la dinamitzadora de la Via T, Judit Sentís.
Sentís valora el 2021 com un bon any on s’han obert nous negocis i s’ha aconseguit una major diversificació comercial a la zona centre. De cara al 2022, els agradaria repetir amb la campanya dels Bons Comerç, que ha funcionat molt bé tant amb usuaris, com amb comerços, i volen apostar per la digitalització d’algunes botigues que, fins ara, s’han mantingut al marge gràcies al seu producte diferenciat.
També, i en la línia de les activitats programades en els últims mesos, volen continuar amb el projecte de dinamització de la ciutat, per atraure la gent a passejar per la zona centre, els caps de setmana.