Passat Reis, arriba una nova campanya de rebaixes al petit comerç tarragoní que pretén obtenir una facturació un 10% superior a la de gener de 2021. Unes xifres que ajudaran a molts comerços a continuar apostant per tenir les portes obertes, o a tancar-les per sempre.
Des del sector s’aposta per un 2022 de recuperació, atès que en els últims temps han palpat un augment en la quantitat de compradors que opten pel comerç de proximitat.
Seran els primers 10-15 dies de campanya de rebaixes els que marcaran la seva efectivitat i si serà possible aconseguir aquest augment del 10% en la facturació, respecte a les mateixes dates de l’any passat. El president de PIMEC Comerç Tarragona, Florenci Nieto, ha demanat, en declaracions a Tarragona Ràdio, que els consumidors apostin pel petit comerç i, per tant, per productes de qualitat i pel creixement de la riquesa del territori.
Nieto ha assegurat que comerç, turisme i restauració van de la mà i que, de cara a aquest nou 2022, esperen l’arribada d’un turisme intel·ligent i curós amb els negocis de proximitat, que suposi un pas ferm endavant per la recuperació de l’economia i la riquesa del país.