Pla obert d'uns clients prenent el sol en un dels hotels de la Costa Daurada. Foto: ACN.
Pla obert d'uns clients prenent el sol en un dels hotels de la Costa Daurada. Foto: ACN.

Els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona, Salou, Cambrils i Vila-seca, conjuntament amb la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), han signat el nou Pla Conjunt de Promoció Turística pel 2021, que compta amb un pressupost d’1,5 MEUR.

El pla, engegat el 2014, té com a objectiu invertir una part dels recursos obtinguts a través de l’impost a les pernoctacions en establiments reglats. La FEHT és l’encarregada de gestionar els diners, que es destinen a promoció de les destinacions i dels establiments turístics. Les accions van destinades als mercats estatal i europeu.

Alhora, també es focalitzaran en països com Rússia i altres de l’Europa de l’est, ja que es preveu que els seus ciutadans properament puguin visitar la Costa Daurada. En concret, es faran accions en comunicació, promoció esportiva, publicitat, marketing digital i promoció turística.

Així, segons ha informat la FEHT, aproximadament el 35% del pressupost del pla d’enguany va dirigit al mercat nacional, un 28% al francès, un 16% a la resta d’Europa, un 12% al rus i països de l’Europa de l’Est i, finalment, un 9% a la promoció d’esdeveniments esportius. A més, enguany es posarà en marxa una primera acció per captar visitants d’Israel, un nou mercat per a la regió.